20 maja 2020

Comarch e-Sklep to zgodne z najnowszymi trendami e-commerce, oprogramowanie sklepu internetowego bezpośrednio zintegrowane z systemami Comarch ERP.

Podczas webinaru zobaczysz:

  • jak szybko rozpocząć sprzedaż w internecie
  • jak prosta może być integracja e-sklepu z systemem ERP i Allegro
  • jak zrobili to inni – przykłady biznesów, które rozwinęły się dzięki e-commerce
  • dowiesz się, jaki jest koszt uruchomienia e-sklepu

Wideo

 

E-Sklep jako niezbędny kanał sprzedaży

 

Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie osiągając z roku na rok co najmniej dwucyfrowe wzrosty. Zaistnienie w internecie od wielu lat jest czynnikiem koniecznym dla firm chcących się rozwijać. Wydarzenia ostatnich tygodni związane z pandemią koronawirusa, pokazały, że w trudnym czasie, e-sklep może stać się jedynym dostępnym kanałem sprzedaży. Przeniesienie czy poszerzenie działalności firmy o rynek e-commerce to nie tylko możliwość pozyskania nowych Klientów i wzmocnienia obecnych relacji biznesowych. W wielu branżach posiadanie e-sklepu stało się warunkiem koniecznym funkcjonowania w czasach kryzysu.

Z wielu powodów nie warto odkładać decyzji o przeniesieniu sprzedaży do internetu. W trakcie webinaru pokażemy Państwu, że nie jest to trudne.

 

Agenda webinaru

 

  • Aktualne trendy w sprzedaży internetowej
  • Czym się różnią poszczególne wersje Comarch e-Sklep i jak zamówić darmowe demo
  • Integracja Comarch e-Sklep z systemem Comarch ERP (krok po kroku)
  • Tworzenie własnego, niepowtarzalnego szablonu w Kreatorze Wyglądu Comarch e-Sklep
  • Jak rozszerzyć kanały sprzedaży internetowej poprzez integrację z Allegro
  • Sposób składania zamówienia na Comarch e-Sklep dla nowych i obecnych klientów
  • Trendy sprzedaży Comarch e-Sklep w ostatnim czasie
  • Referencje oraz opinie klientów o Comarch e-Sklep (przykładowe wdrożenia)

Uwaga! Promocja na Comarch e-Sklep dla uczestników webinaru!

 

Webinar prowadzą

 

Karolina Czuwaj - Konsultant Asysty Technicznej e-Commerce

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doświadczenie zdobywała w branży finansowej jako specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej i Audytu. W Comarch zajmuje się wsparciem technicznym Klientów oraz Partnerów w obrębie produktów Comarch e-Sklep, Comarch B2B oraz wszystko.pl.

 

 

Aleksandra Wojtecka - Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Marketingu


W Comarch zajmuje się obsługą zapytań przychodzących w ramach oferty handlowej Comarch ERP oraz realizacją zamówień klientów w Sklepie Comarch. W ramach działań handlowych kontaktuje się z potencjalnymi Klientami Comarch e-Sklep oraz przygotowywaniem baz danych do prowadzenia działań marketingowo – handlowych. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe również budowała w działach sprzedaży i obsługi klienta bezpośredniego.

 

 

 

Przeczytaj wiecej o Comarch e-Sklep >>>