27 kwietnia 2017

Omnichannel oznacza pełną integrację wszystkich kanałów interakcji z klientem. To tendencja, która już teraz króluje na rynku i według której będzie się on rozwijał przez najbliższe lata.

Bądź na bieżąco z najświeższymi trendami na rynku - weź udział w webinarze!

Dzięki udziałowi w webinarze dowiesz się, jak:

  • efektywnie prowadzić sprzedaż;
  • poprawić obsługę klientów;
  • zoptymalizować procesy wymiany i zwrotów;
  • wdrożyć usługę Click&Collect;
  • zamówić towar dla klienta;
  • wykorzystać urządzenia mobilne do sprzedaży w sklepie.

Omnichannel w praktyce – Zwiększ sprzedaż w sklepie stacjonarnym i nie tylko

Drugi webinar z cyklu

Już 27 kwietnia o godzinie 11:00 odbędzie się drugi webinar z cyklu "Omnichannel w praktyce" - tym razem poświęcony narzędziom, które pomogą zorganizować obsługę klienta i sprzedaż w sklepie stacjonarnym. Witold Podgórski, Product Manager Comarch Retail, pokaże, jak w praktyce wykorzystać najnowocześniejsze technologie, aby zmaksymalizować zyski i sprawić, by klienci chętnie powracali do Twojego sklepu. Już teraz zarejestruj się i zarezerwuj miejsce na bezpłatny webinar!

Nowa jakość obsługi klienta

W dobie koncentracji na potrzebach klientów, sklep stacjonarny to nie tylko punkt, gdzie finalizowany jest proces sprzedaży, ale też istotny element wizerunkowy firmy. Klienci sklepów z roku na rok mają coraz większe wymagania – zwłaszcza co do jakości obsługi. Dlatego też pracownik sklepu musi być wspierany przez nowoczesne rozwiązania, które pomogą mu w szybko i bezproblemowo zrealizować proces sprzedaży, wymiany, reklamacji czy też zamówienia brakujących artykułów dla klienta.

Sprzedaż przy kasie, na tablecie oraz na smartfonie

Dzięki rozwiązaniom Comarch obsługa klienta jest jeszcze prostsza i efektywniejsza. System Comarch Retail POS gwarantuje prosty sposób obsługi klientów przy stanowisku kasowym, jak również mobilnie – przy użyciu tabletów z systemem Windows. Z kolei aplikacja Comarch Mobile mPOS pozwoli pracownikom na obsługę klientów w dowolnym miejscu sklepu przy użyciu telefonów czy tabletów z Androidem.

Zapraszamy na kolejne webinary

Już teraz możesz zapisać się na kolejne webinary z cyklu "Omnichannel w praktyce"! W kolejnych miesiącach będziemy opowiadać m.in. o:

  • skutecznych metodach pozyskiwania konsumentów w internecie;
  • kompleksowej obsłudze klienta biznesowego;
  • sprawnym przeprowadzaniu procesów magazynowych;
  • serwisowej obsłudze klienta;
  • odpowiedzialnych sposobach na zabezpieczanie i udostępnianie danych;
  • zmianach w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

Wszystkie informacje będą na bieżąco uzupełniane na stronie webinary.comarch.pl. 

Patroni medialni webinaru

Wideo

Witold Podgórski

Witold PodgórskiComarch SA

Product Manager Comarch ERP Altum & Comarch Retail

Absolwent Politechniki Krakowskiej, kierunku Informatyka. Od 2012 roku związany z produkcją systemów do zarządzania przedsiębiorstwem Comarch ERP Altum, Comarch Retail oraz Comarch ERP XL. Od 2015 roku pełni funkcję Produkt Menadżera systemów Comarch ERP Altum i Comarch Retail.  Od początku kariery zawodowej ściśle związany z rynkiem nowoczesnych rozwiązań IT dla przedsiębiorstw. Jego praca skupia się na bliskiej współpracy z kluczowymi klientami na podstawie której decyduje o kierunku rozwoju produktów. Uczestniczył w wielu projektach związanych z wdrożeniem systemów ERP dla branży Retail.

Anna Sulima–Gillow

Anna Sulima–Gillow

Absolwentka Wydziału Architektury na Politechnice Gdańskiej oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej i Visual Merchendisingu na Uniwersytecie SWPS. Z firmą Forbis Group związana od 2012 roku. Od trzech lat, pełniąc obowiązki Kierownika Działu Projektowego, odpowiada za nadzór nad realizacją tematów w obszarze projektowym, ze szczególną dbałością o ich estetykę  funkcjonalność i skuteczność w realizacji planów biznesowych inwestora. Bogate doświadczenie w aranżowaniu wnętrz komercyjnych daje jej kompetencje do biegłego rozpoznawania potrzeb klienta i umiejętnego projektowania sprzedaży. Dzięki praktycznej znajomości narzędzi VM i psychologii współczesnego konsumenta, w swoich konceptach stawia na dostarczanie ich odbiorcom unikatowych doświadczeń. Obecnie, w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, bacznie obserwuje i zgłębia zagadnienia z zakresu omnichannel i strategii wdrażania narzędzi sprzedaży wielokanałowej w sklepach stacjonarnych. Wartością nadrzędną w jej działaniu jest innowacyjność i indywidualne podejście do każdego projektu.

') //]]>