Joanna Bałut Comarch SA
|
Czy aplikacja działa tylko z Comarch ERP w wersji XL?
|
Aplikacja mobilna Comarch ERP Mobile współpracuje zarówno z systemem Comarch ERP XL, ale także z Comarch ERP Altum oraz Comarch ERP Optima
|
Czy są dostępne wersje oprogramowania na iOS?
|
Aktualnie aplikacja Comarch ERP Mobile Sprzedaż dostępna jest na platformę Android. Aplikację webową Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży można uruchomić na dowolnym urządzeniu.
|
Czy aplikacja współpracuje ze wszystkimi systemami Comarch ERP? I czy wszystkie funkcjonalności są dostępne w każdym z nich?
|
Aplikacja mobilna Comarch ERP Mobile współpracuje z systemem Comarch ERP Altum, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Optima. W zależności od systemu Comarch ERP, z jakim współpracuje aplikacja mobilna, dostępność poszczególnych funkcjonalności może być zróżnicowana. Zachęcamy do kontaktu z nami w celu pozyskania szczegółowych informacji: info.erp@comarch.pl
|
Czy wspierane są urządzenia (telefony i tablety) pracujące na Windows8.1?
|
Aktualnie aplikacja Comarch ERP Mobile Sprzedaż dostępna jest na platformę Android. Aplikację webową Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży można uruchomić na dowolnym urządzeniu.
|
Czy definiowanie wzorców wizyt dokonuje się w CRM czy w aplikacji kierownika mobilnego?
|
Wzorce wizyt aktualnie definiowane są w systemie Comarch ERP XL.
|
Czy kierowca pobierający towar z magazynu głównego do klienta np. na dokument wz ma możliwość potwierdzenia tej czynności również u klienta w momencie dostarczenia towaru?
|
W systemie Comarch ERP w pierwszej kolejności generowane są dokumenty przesunięcia miedzy magazynami - np. z magazynu głównego do magazynu mobilnego. Kierowca w aplikacji Comarch ERP Mobile Sprzedaż akceptuje przyjęcie towarów na ten magazyn mobilny, co w praktyce przekłada się, że kierowca potwierdza/akceptuje przyjęcie tego towaru na swój samochód. Jadąc następnie do Klienta nasz pracownik wydaje/sprzedaje ten towar i w tym celu generuje odpowiedni dokument - fakturę, paragon, wydanie zewnętrzne. Potwierdzeniem dostarczenia towaru do Klienta jest wystawiony dokument, który Klient potwierdza podpisem, a dodatkowo dokument ten może zostać wydrukowany lub wysłany na wskazany adres mailowy.
|
Czy podobna forma szkolenia jest możliwa na temat konfiguracji e-sklepu, konfiguracji e-sklepu od strony ERP XL, pozycjonowania?
|
Witam, dziękujemy za zgłoszenie takiej potrzeby. Przekażemy informację do osób decyzyjnych i powiadomimy o planowanym szkoleniu.
|
Jak system reaguje w sytuacji rwania łączności, utraty zasięgu. Czy po odnowieniu połączenia jesteśmy na tym samym etapie co przed?
|
Pracownik mobilny realizując w terenie zadania z wykorzystaniem aplikacji Comarch ERP Mobile Sprzedaż nie potrzebuje stałego połączenia z internetem. Pracownik realizuje swoje zadania offline, a dopiero jak potrzebuje wykonać synchronizację danych wymagany jest zasięg. Jeśli chodzi natomiast o wpływ utraty zasięgu na rejestrowanie trasy, to w sytuacji utraty sygnału, zostanie na mapie automatycznie zaznaczony odpowiedni znacznik informujący o utracie sygnału GPS.
|
Jak widzi Pani zastosowanie tego rozwiązania do celów rozliczania pracy pracowników w firmie nie zajmującej się sprzedażą ale wyjeżdżających na prace demontowe za granicę?
|
Zastosowanie aplikacji Comarch ERP Mobile w tym scenariuszu widzę następująco:1. Pracownicy korzystają z Comarch ERP Mobile Sprzedaż, natomiast osoba za nich odpowiedzialna z Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży 2. Miejsca gdzie pracownicy jadą na demontaż dodane są jako karty kontrahentów 3. Każdy taki wyjazd jest zaplanowany jako wizyta4. Wzorzec takiej wizyty zbudowany jest przykładowo z takich elementów jak:- przejazd - gdzie będzie zapisywana m.in. informacja jakim samochodem pojechał pracownik, jaki stan licznika, kiedy dotarł na miejsce do Klienta,- zdjęcie - w celu udokumentowania zdjęciami przedmiotu przed rozpoczęciem demontażu- ankieta - gdzie będą znajdować się pytania dotyczące pracy, jaką pracownicy mają wykonać i sam pracownik będzie odpowiadał na nie, np. Co jest do zdemontowania? ... Czy zdemontowano przedmiot demontażu? tak/nie. Ile np. okien zostało zdemontowane.... ile drzwi zamontowano?... czy na miejscy był obecny właściciel? tak/nie, czy została zrealizowana dodatkowa praca? tak/nie? jak została zrealizowana to jaka?....Pozyskane w ten sposób informacje są bardzo ważne do weryfikowania jak pracują pracownicy- notatka - gdzie można zapisać dodatkowe uwagi, dane, komentarze- zdjęcie - w celu udokumentowania zdjęciami przedmiotu po dokonaniu demontażu4. Pracownicy powinni monitorować trasę swojego przejazdu i na poszczególnym etapie realizacji pracy zaznaczać dane znaczniki/statusy, jakie można zdefiniować w Kierowniku Sprzedaży5. Kierownik/Dyrektor w aplikacji webowej definiuje dowolne znaczniki, weryfikuje trasę oraz aktualne położenie GPS swoich pracowników, planuje nowe działania.
|
Witam. Czy jest możliwość sprawdzenia historii przeprowadzonych wizyt/spotkań handlowych z "notatkami" dla konkretnego kontrahenta?
|
Z poziomu aplikacji Comarch ERP Mobile Sprzedaż wchodząc na kartę kontrahenta w Działania dostępna jest lista zaplanowanych, przeterminowanych i zakończonych działań z danym kontrahentem z możliwością ich podglądu i weryfikacji. Aktualnie nie mamy w aplikacji Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży listy zbiorczej zrealizowanych przez pracowników działań z możliwością jej sortowania, zawężania, grupowania, przykładowo ze względu na danego kontrahenta i dany element wizyty - np. notatka.
|
Czy możliwe jest uzyskanie materiałów i grafik dot. Comarch Mobil ERP, tworzę serwis internetowy o handlu mobilnym?
|
Zachęcam do odwiedzenia naszej strony dedykowanej aplikacjom mobilnym: http://www.comarch.pl/erp/aplikacje-mobilne/ gdzie znajduje się część grafik. Jak będzie potrzeba pozyskania innych materiałów marketingowych i grafik proszę o kontakt: info.erp@comarch.pl
|
Jaki jest koszt zakupu aplikacji?
|
Koszt zakupu aplikacji mobilnych uzależniony jest m.in. od systemu Comarch ERP z jakim będzie aplikacja współpracować. W celu udzielenia precyzyjnej odpowiedzi na zadane pytanie proszę o maila na adres info.erp@comarch.pl
|
Czy można w nowej wersji generować ZS z OS?
|
Nie, aktualnie nie ma takiej możliwości.
|
Na jakiej wersji aplikacji prezentowane było szkolenie?
|
Prezentacja została przeprowadzona na najnowszej wersji Comarch ERP Mobile 2015.5
|
Witam, Kiedy pełne możliwość Kierownika Sprzedaży będą dostępne (kompatybilne) z systemem ERP Comarch Optima (a nie tylko z Comarch XL)?
|
Aktualnie nie planujemy aplikacji Comarch ERP Kierownik Sprzedaży we współpracy z Comarch ERP Optima rozwijać m.in. w kierunku planowania działań. Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży we współpracy z Comarch ERP Optima aktualnie umożliwia monitorowanie aktualnego położenia pracowników, weryfikowanie zarejestrowanych tras, definiowanie znaczników oraz korzystanie z komunikatora.
|
Czy planujecie Państwo wprowadzenie do Kierownika Sprzedaży zarzadzania kadrami – Tak jak jest to w webowej wersji Comarch ERP e-Pracownik? Kierownik musi mieć pieczę nad swoimi kadrami.
|
Aktualnie nie planujemy w najbliższym czasie umożliwienia zarządzania kadrami m.in. pod kątem urlopów, delegacji, itd. w Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży, ale długoterminowych planach rozwoju aplikacji mobilnych nie wykluczamy integracji np. z Comarch ERP e-Pracownik.
|
Czy do czytania kodowy kreskowych przy sprzedaży u klienta można używać kamerki telefonu czy zewnętrznego czytnika? Jakie urządzenia były testowane i sprawnie realizują czytanie kodów na wizycie u klienta?
|
Aby móc korzystać ze skanera kodów, np w celu wyszukania na liście danego towaru po kodzie, należy zainstalować darmową aplikację z Google Play: Barcode Scanner. Następnie można korzystać z aparatu dostępnego w smartfonie.
|
Witam, Proszę o kontakt do osoby w Krakowie sprzedającej program mobilna księgowość Optima ERP i ile kosztuje wynajem tego oprogramowania?
|
Witam serdecznie, osoba z Krakowa skontaktuje się w ciągu najbliższych dni - dziękujemy za zainteresowanie!
|
Zakładając sytuację, że mam wszystkich pracowników działu handlowego z zainstalowanym oprogramowaniem Comarch ERP Mobile Sprzedaż, czy mogę zobaczyć na telefonie całą historię kontaktów i historię konwersacji wprowadzaną przez pracowników w Comarch ERP XL?
|
Do aplikacji Comarch ERP Mobile nie jest importowana konwersacja wprowadzona w CRM w systemie Comarch ERP XL.
|
Większość przedstawionych funkcji jest niedostępna przy współpracy z CDN Optima. Czy planowane są jakieś zmiany?
|
Tak samo jak systemy Comarch ERP są zróżnicowane miedzy sobą i dedykowane do różnych firm, jeśli chodzi o wielkość i realizowane w nich procesy, tak w zależności od systemu Comarch ERP z jakim współpracuje aplikacja mobilna, dostępność poszczególnych funkcjonalności jest zróżnicowana. W każdej współpracy obsługujemy najważniejsze obszary funkcjonalne, a rozbieżności pojawiają się dopiero na pewnym poziomie ich szczegółowości. I przykładowo we współpracy z każdym z systemów w aplikacji Comarch ERP Mobile Sprzedaż dostępna jest: pełna oferta sprzedażowa, kontrahenci, terminarz, możliwość wystawiania dokumentów, rejestrowania tras, korzystania z komunikatora i w oparciu o te dane planowanie i realizowanie działania. II dopiero w zależności od systemu z jakim współpracuje Mobile można planować zróżnicowane działania - spotkania, kontakty, wizyty. Zróżnicowanie dostępności poszczególnych funkcjonalności znajduje swoje odzwierciedlenie także w cenach, co również zostało przeanalizowane pod kątem wielkości docelowych odbiorców.
|
Czy dokumenty reklamacji przekazują do mobilnych dalszą realizację (statusy) i czy mobilni może sam edytować RLS (czy tylko zgłaszać)?
|
W aplikacji mobilnej można dodawać dokument reklamacyjny, a cały proces jego realizacji odbywa się w systemie Comarch ERP. Aktualnie nie są przesyłane informacje i statusy realizacji reklamacji w systemie do aplikacji mobilnych, ale planujemy to zrealizować w najbliższych wersjach.
|