29 czerwca 2017

Omnichannel oznacza pełną integrację wszystkich kanałów interakcji z klientem. To tendencja, która już teraz króluje na rynku i według której będzie się on rozwijał przez najbliższe lata.

Bądź na bieżąco z najświeższymi trendami na rynku - weź udział w webinarze!

Dzięki udziałowi w webinarze dowiesz się:

  • jakie korzyści możesz zyskać poprzez zastosowanie urządzeń mobilnych do obsługi Klientów,
  • jakie możliwości oferują aplikacje mobilne z pakietu Comarch Mobile,
  • jak maksymalizować sprzedaż u Klientów poprzez użycie promocji, gratisów, rejestrację wizyt handlowych,
  • jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną wizytę u Klienta biznesowego,
  • jak wykorzystać dane historyczne z poprzednich transakcji do zaproponowania Klientowi interesującej oferty,
  • w jaki sposób wykorzystać inne technologie (m.in. mobilny terminal płatniczy, skaner kodów kreskowych, drukarki fiskalne i termiczne) w codziennej pracy przedstawiciela handlowego,
  • jak chronić dane swojej firmy także na urządzeniu mobilnym,
  • jak weryfikować pracę mobilnych handlowców oraz przekazywać im ważne informacje.

Mobilna obsługa klienta biznesowego

Kolejny webinar z cyklu "Omnichannel w praktyce" odbędzie się już 29 czerwca o godzinie 11:00! 

Ze względu na stale rosnące wymagania klientów biznesowych oraz silną konkurencję, Twoja firma potrzebuje szybkiego i elastycznego narzędzia do sprawnej obsługi kontrahentów. Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności dla pracowników działających w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej oraz utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem. Dzięki wykorzystaniu smartfona lub tabletu oraz dodatkowych urządzeń mobilnych (terminal płatniczy, skaner oraz drukarka) Twój pracownik może z dowolnego miejsca wystawiać dokumenty sprzedaży, rejestrować płatności oraz drukować lub wysyłać zamówienia do Klienta mailem. Dostęp do niezbędnych warunków handlowych, obowiązujących promocji oraz danych dotyczących poprzednich transakcji Twój pracownik ma na urządzeniu mobilnym, a bezpieczeństwo tych danych zapewnia wbudowany mechanizm szyfrowania aplikacji.

 

Wykorzystaj aplikacje mobilne w swojej firmie!

Nie czekaj, wykorzystaj możliwości aplikacji mobilnych w swojej firmie! Aplikacje Comarch Mobile dają także możliwość elastycznego dostosowania funkcji i danych udostępnianych pracownikom mobilnym w zależności do potrzeb danej branży. Przypominamy, że każdy Klient Comarch ERP może uzyskać licencje testowe w celu sprawdzenia aplikacji mobilnych na własnej bazie danych.

 

Weź udział w kolejnych webinarach

Już teraz możesz zapisać się na kolejne webinary z cyklu "Omnichannel w praktyce"! W kolejnych miesiącach będziemy opowiadać m.in. o:

  • sprawnym przeprowadzaniu procesów magazynowych;
  • serwisowej obsłudze klienta;
  • odpowiedzialnych sposobach na zabezpieczanie i udostępnianie danych;
  • zmianach w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

Patroni medialni webinaru

Wideo

Joanna Bałut

Joanna BałutComarch SA

Product Manager Comarch Mobile

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie wydziału Finansów specjalność: rachunkowość i rewizja finansowa oraz wydziału Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych specjalność: zarządzanie i doradztwo personalne. Prace w firmie Comarch rozpoczęła w 2011 roku na stanowisku Konsultanta w zespole Asysty Technicznej Comarch ERP XL, gdzie zajmowała się wsparciem merytoryczno-technicznym w obrębie modułów logistycznych systemu Comarch ERP XL. Od 2014 roku jako Product Manager dba o rozwój aplikacji mobilnych systemu Comarch Mobile.

Pytania Odpowiedzi

Gdzie widać wyniki ankiet uzupelnionych przez PH?

Wyniki ankiet można podejrzeć na wizycie zarówno w Comarch ERP XL (moduł CRM), jak i korzystając z aplikacji Comarch Zarządzanie.

Czy rejony mogą być tworzone na podstawie kodów pocztowych lub powiatów ?

W Comarch ERP XL na rejonie jest możliwość przypisania kodów pocztowych. W razie pytań odnośnie działania tej funkcjonalności proszę o kontakt z Asystą Techniczną Comarch ERP XL.

Jak uruchomić Comarch Mobile Zarządzanie?

Szczegółowy opis instalacji i konfiguracji Comarch Mobile Zarządzanie znajduje się w dokumentacji, do której odsyłam w pierwszej kolejności. Jeśli pojawią się jakieś wątpliwości podczas instalowania aplikacji proszę o kontakt z Asystą Techniczną.

Czy podczas planowania trasówki system pokazuje na mapie zaplanowane punkty? I czy pokazuje również, że w pobliżu tych punktów są jeszcze inne potencjalne do odwiedzenia?

Aktualnie podczas planowania wizyt na mapie prezentowane są tylko zaplanowane punkty z uwzględnieniem optymalnej tras.

Integracja Comarch Mobile z ERP Optima?

Tak, Comarch Mobile współpracuje także z Comarch ERP Optima

Czy jest możliwość wyłączenia monitorowania i korzystania tylko z komunikatora pomiedzy oddziałami ?

Całkowite (odgórne) wyłączenie tej opcji nie jest możliwe. Natomiast, jeśli użytkownik nie włączy rejestrowania trasy ręcznie lub nie korzysta z opcji Rozpocznij/Zakończ dzień w Mobile Sprzedaż (która automatycznie uruchamia rejestrację) wówczas trasy nie będą monitorowane i zapisywane.

Czy da się kopiować zamówienia? Jak to się robi?

Tworząc nowe zamówienie należy kliknąć lupkę, wybrać filtr Dok. kontrahenta lub Wszystkie dokumenty. Na liście zaznaczamy interesujący nas dokument. Następnie poprzez opcję Dodaj seryjnie na górnym pasku okna możemy określić, czy chcemy skopiować samą ilość, czy również zastosować historyczne ceny lub rabaty z poprzedniego zamówienia.

Comarch Mobile Sprzedaż - czy obsługuje już Zestawy?

Aktualnie obsługiwane są komplety we współpracy z Comarch ERP Altum

Kiedy będzie wersja 2017.5 MoS?

Wersja powinna być udostępniona jeszcze w tym tygodniu.

czy jest możliwość pobierania oferty wystawionej w centrali do oddziału mobilnego ?

Do aplikacji mobilnej pobierane są dokumenty historyczne wystawione np. w centrali w tym także oferty.

Kiedy będą widoczne zamienniki towarów ?

Prace nad obsługą zamienników w aplikacji mobilnej planowane są na pierwsze półrocze 2018 r.

') //]]>