06 września 2018

Comarch BI Point Menadżer to nowoczesne rozwiązanie analityczne dla użytkowników Comarch ERP Optima. Zebraliśmy opinie dotyczące naszego narzędzia i na ich podstawie wprowadziliśmy zestaw nowych funkcjonalności – tak, aby jak najlepiej odpowiadało ono potrzebom naszych klientów. Zarejestruj się na webinar! 

Podczas webinaru dowiesz się:

  • czym charakteryzuje się Comarch BI Point Menadżer oraz jakie niesie korzyści dla biur rachunkowych, ich klientów i zwykłych przedsiębiorstw
  • jak krok po kroku wdrożyć i skonfigurować rozwiązanie
  • jak korzystać z dostępnych analiz oraz jak tworzyć swoje własne zestawienia
  • jak wymieniać się informacjami z innymi użytkownikami platformy
  • co nowego niosą ze sobą zmiany w zakładce administracji
  • jakie nowe raporty pojawiły się w narzędziu

6 września 2018, godzina 11:00
Podczas szkolenia dostępny będzie czat!

Prelegenci:

Paulina Ziarek, Business Intelligence Consultant, Comarch SA

 

 

 

Dla kogo? 

Jeśli posiadasz system Comarch ERP Optima/Comarch ERP Optima BR i chcesz wykorzystywać zawarte w nim informacje w 100% dzięki modułowi klasy Business Intelligence, ten webinar jest właśnie dla Ciebie!

Jeśli dotąd nie korzystałeś z Comarch BI Point Menadżer, podczas webinaru dowiesz się, jakie możliwości zyskasz dzięki niemu. Jeśli natomiast korzystasz już z rozwiązania, to podpowiemy Ci, jak jeszcze lepiej wykorzystywać jego możliwości oraz jakie nowe funkcjonalności oddajemy do Twojej dyspozycji.

 

Comarch BI Point Menadżer 2.0 – nowości

Oto lista najważniejszych zmian, które ukazały się w najnowszej wersji rozwiązania i będą zaprezentowane podczas webinarium:

Nowy zestaw raportów

  • wielkość podatków pozostałych do zapłaty
  • wielkość wpłaconych zaliczek na podatki
  • terminy płatności składek ZUS
  • pozostałe do zapłaty przez Klienta należności względem biura rachunkowego
  • dane adresowe i personalne pracowników
  • dane pochodzące z Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów
  • terminy upływu badań pracowników oraz ich uprawnień
  • wykaz samochodów firmowych
  • pozycje znajdujących się w zestawieniach księgowych (m.in. bilansie oraz rachunku zysków i strat)

Zmiany w obszarze administracji

  • dla przedsiębiorców: możliwość dostępu dla więcej niż jednego użytkownika, a w przypadku spółki możliwość wglądu do kilku różnych baz danych
  • dla biur rachunkowych: możliwość dostępu również dla pracowników biura

Nowy moduł - komentarze

  •  jak wymieniać się informacjami z innymi użytkownikami platformy?

 

Wideo